supriseee :D

förlåt för en enda mobilblogg igår.. vi måste bli bättre på att blogga!
Aja.. idag var det skola.. på idrotten hade vi orientering,, fast man fick gå :p gissa vad vi gjorde (maria,bea och jag)
aja det gick bra ;)
sen efter det så gick vi till mig  bor typ seriöst 10 meter därifrån vi orientera ;)
så då åt vi tårtaaaaa mums :d
sen så skjutasade pappa ner oss för vi skulle inte ha hunnit annars :P
då hade vi spanskprov :p tror det gick helt okej :p
nu till det viktigaste på dagen- att jag färgade håret! :D
blev klart typ nyss :p
det blev faktiskt bra! :D
färgade själv (med lite hjälp av emmy, hon sa ifall jag missat nånstanns ;))
såhär blev det;
före.. alltså typ ganska bra bild på hååret men inte på mig :p
sen i vissa ljus såg det ut såhär (fortfarande före)
och såhäär
och såhär :)
och nu hur resultatet blev! :)
liite ljusare irl, men det var så mörkt ute så jag måste ta med blixt :/
vad tycker ni? jag tycker det blev ganska bra :)

Kommentarer
Postat av: emmy vafan !

jaaa... inte bara sa vart du missade utan tvättade din j*vla tröja du var klantig och spillde på -.-' !!!:*

2011-10-14 @ 21:42:31
URL: http://emelieehammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0