sammanträffande?

såg en lista på någon blogg nånstans som jag tänkte göra nu.. sen kollar jag i utkastet och ser att Hanna är också tänkt göra en sån, fast hon hade lagt det i utkastet så länge.. Haha

ALLMÄNT:

1. Namn? – Alicia Andersson Granath
2. Exakt ålder? – exakt exakt? 12 år och 361 dagar..
3. Vart bor du? – Falun
4. Bor tillsammans med? – familjen antagligen?  
5. Husdjur? –  2 katter 
6. Färg på ditt hus? – brunt tegel tror jag.. HAHA
7. När är du född? 12 oktober 1998
8. Klass? – 7c
9. Vilket år tar du studenten? – 2016 :D.. ;)
10. När ska du sova ikväll? – när jag går och lägger mig..
13. Duschat idag? – nej
14. Kramat någon idag? – hm... nej men igår kramade jag emmy. :D
15. Pussat någon idag? – nej :)
16. Vad har du ätit?- lite kebabrulle från igår, och en macka.. och juste gooooooodis. :D
17. Dagens klädsel? – mörka jeans, linne och tjocktröja.
18. Dagens smink? – mascara, foundation, puder rouge, solpuder, ögonskugga, hahah jaa, jag hade tråkigt när jag sminkade mig idag..
19. Dagens sötnos? –  gandalf såklart
20. Dagens roligaste? – gandalf!
21. Har du många vänner? – Jadå :D
23. Vem kramade du senast? – men gandalf sa jag ju!
24. Vem pussade du senast? – oj.. elin tror jag?
25. Hur många har varit otrogna med dig? – -
27. Har du pojk-/flickvän? – nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? – tobias eller samuel.. eller samuels pappa.. HAHAHAHAHA
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Elin; Mm :)
31. Film? – haha emmy och jag kolla på många filmer igår.. men den sista var chao bella tror jag :D
32. Låt? – nån abba låt på singstar..
33. Mat? – tacos i think :D
34. Dryck? – COLA?
37. Stad? – London, Stockholm, Falun, Göteborg, listan kan göras lång! fast göteborg är typ bara för liseberg.. hihi !
38. Land? - Spanien, England eller Turkiet.. !!
39. Ämne i skolan? – ojj.. spanska kanske eller matte.. vi har iaf det roligaste lärarana där, fast alla våra lärare är typ bra :D
40. År? – 2011.. eller vadå favorit år? då är det 2010 och 2011

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – oj vem var det? emmy tror jag.
42. Drickan du drack? – cola
43. Gången du spydde? – vid påsken 2010,, magsjuka..
44. Gången du grät? – igår.. glädjetårar för emmy och jag hade så roligt av att prata i telefonen HAHAH
45. Pizzan du åt? – några veckor sedan tror jag?,, eller kebabrulle är inte pizza va?
46. Gången du var i göteborg?- lääänge sedan :(
47. Gången du var i stockholm? – somras :D
48. Gången du var hög? – 
49. Personen som såg dig gråta? – gandalf.. eller grät jag glädje tårar igår? jag tror det ;)

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? – Vitt
52. Hund eller katt? – katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -  vet inte :d
54. Tv-spel eller datorspel? – svårt det där--
55. Singel eller upptagen? – venne
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – 
58. Ragga eller bli uppraggad? –  bli uppraggad ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel? –men jag vet inte
60. Svart hår eller blondt? – BRUNT
61. Blåa ögon eller bruna? - BRUNA
62. Choklad eller lakrits? – CHOKLAD!
63. Göteborg eller stockholm? – bådatvå :D
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – väntser hänt
65. Coca-Cola eller Fanta? –colaaa. fanta är bläääää
66. Pizza eller kebab? – kebab 
67. Randigt eller prickigt? – beror på
68. Älska eller älskas? – bådå..
69. Leva eller dö? –  leva 
ANTAL:

70. Personer du älskar? –familj och vänner :D speciellt gandlaf(emmy), elin,maria, hanna o bea !
71. Personer du hatar? – hatar och hatar.. finns väl de som jag verkligen inte tycker om om man säger så:D
72. Personer som sagt jag älskar dig? – men inte vet jag?
73. Personer som hatat dig? – ja för det går jag och säger det till mig? 
74. Glassar du ätit på en dag? – hahah i danmark så fanns det påsar med typ 7 miniminimini glassar i,, gills det? ;)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – inga
76. Gånger du haft minnesluckor? –
77. Piercingar har du? – i öronen, två i varje,, fast vill ha ett till i ena <3
78. Personer du saknar just nu? – många :D
79. Gånger ditt hjärta brustit? – typ 0? eller kanske 1? 

VEM:
80. Vill du kyssa nu? –
81. Ska du träffa imorgon? – maybe hasse och elin :D
82. Sjöng du senast för? – gandalf.
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – gandalf
84. Spelade du tv-spel med senast? – gandalf
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – gandalf. 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – hihih gandalf! HAHAHAH nej jag skojja bara
87. Förtjänar att dö? – ingen, de som egentligen förtjänar det borde få sitta i en rum med massa äckliga saker typ som råttor och sånt :D jag tycker det är bättre sätt av bestraffas på.. HAHAHA
89. Vill du sova brevid inatt? – katten och tvn med greveholm på <3 eller nån kompis 

VAD:
90. Gör dig glad? – vänner som bryr sig om en
91. Gör dig ledsen? vänner som inte bryr sig om en
92. Vad vill du helst göra nu? få massa pengar och gå på stan haha nej men fylla år <3
93. Önskar du att du slapp göra? städa, läxor, oroa mig för så myckeT
94. Vill du ha nu? – födelsedag, höstlov, jullov SOMMARLOV, pengaaaaar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – hihikan ju göra en önskelista och lägga upp på bloggen kanske?
96. Längtar du till? - ehmm.. min födelsedag :D
97. Tycker du om dina betyg? – har inte betyg
98. Ångrar du i ditt liv? – oj.. kanske att jag en gång trodde på allt en viss person sa?
99. Är det bästa som har hänt dig? – att jag fick komma till världen,, annars hade ju inte allt annat kunnat hända mig :D

100. Varför gjorde du detta? – därför att du ska ha något att fråga om :D hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0