Ojdå, ojojojdå..

Hellu! Var ett tag sedan nu hörrni!
Meen det har typ inte hänt nåt..?
Eller jo, Hanna och Elin hade typ en film kväll i helgen.. HHAHAH
Med mig, Adam, Hanna och Elin.. Men det var faktiskt askul.. ELIN OCH JAG ÄGER PÅ SINGSTAR ;)
Fast.. Ah.. En sak var inte lika rolig.. tyckte Adam iaf.. men Elin och jag typ bara skratta... Hanna.. ah hon gör vad hon brukar göra.. inte för att jag vet vad det är menmen.. Haha btw hon är sur på mig för att jag har en jättefin bild på oss som profilbild på Facebook :D
Sen åt vi tacooooooooos, och såg på Beck, faast vi typ prata oss igenom hela filmen.. Elin blev inte så glad för det ;)
HAHAHHHAHAA NÄR HON O JAG SJÖNG ELOOIS OCH ABC HIIHIHIHIHI
Ni skulle vart med, fast nej.. ni skulle fått tinitus.
Aja vm bryr sig.

Idag så gjorde vi inget speciellt.  Vi hade NO-Prov som jag tror gick helt okej :)
Vi hade idrott också. Vi fick typ välja mellan att kasta bollar och spela basket och innebandy.
Det gick bra tills jag bestämde mig för att spela innebandy först spelade jag basket sen ville jag spela innebandy..
Först tog jag fel vinkel på klubban.. Sen ville jag inte vara med i det laget så jag bytte till det andra.. Sen så visste jag inte vilka jag var med.. Sen så när jag skulle skjuta så fastna jag med klubban i bänken :( så nån annan tog bollen.
Sen fastna jag med klubban i marken.. :(
Juste sen var jag den enda tjejen.. Sen så kom Maria och vi körde också.. Fast då skulle vi typ sluta..
Ah sen var Maria och jag kvar och körde Pingis i typ 2 timmar.. Hahah fast det kom några andra också sen..
Aja ni har varit jätte duktiga om ni orkade läsa första meningen!
Puss
/A

Den här har ni sett förr.. ;)
Hanna Elin Adam Jag.. :D


Kommentarer
Postat av: viccah

Snyggt alicia! Peace

2011-10-07 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0