för trött för att skriva nåt vettigt..

har lite läxor och sånt, är grymt trött också, gör det här listan ist;

Vad åt du senast? Chicken nuggets och pommes frites.
Har du fått någon komplimang i dag? Jaaa.. På NO:n :D
Har du varit med i en rättegång? Nää
Gillar du att shoppa? Aaa
Är du polare med grannarna? Hahha kompis och kompis, det flesta är ju typ vuxna? Snälla är det dock!
Vilket språk pratar din pappa? Svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Öraaaaaat! :D
När åkte du bil i mer än femton minuter senast: Igår
Har du däckat eller spytt för att du har druckit? nej.
Har du något husdjur? Två katter
Har du täckt någons hus med toapapper? Hahahah såklart? Nej.
Hur bra är din syn? H Hemsk! haha nej dåå har - 0.75 på båda ögonen och jag har linser, så ja min syn är inte bra!
Har du varit på ett party? Party då jag har druckit? Nej, har aldrig druckit i hela mitt liv. Fast ett party då man inte druckit ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej bläääääääää
Har du varit utomlands? Ja :D
Vilket är det bästa bröllop du varit på? Min brors i somras!
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Haha, aa det tror jag
Var är dina syskon just nu? Köket, Eskilstuna och nere i källaren
Har du pussat en tjej? Ja
Vad var den senaste drömmen som du minns? Hahahaa det var nåt så sjukt så jag kommer inte ihåg
Vem ringde dig senast? Pappaaaa
Vilken tid gick du upp i morse? Kvart över sju INTE BRA
När var du riktigt sjuk senast? Sommarlovet tror jag! Fast bara förkyld.. Hmm.. typ påsken 2010? Magsjuk..
När såg du en kändis senast? Vem var det? Hahahha MOJJE, heter han så? på grönan tror jag var detn senaste
Vad finns i din bakficka? HAHAHAHAHAHAHA har inga byxor på mig.. ska sova nu! Kan inte sova i byxor? DAH
Har du färgade linser? Nej, eller halft, min madre har, jag får låna!
Vad gjorde du klockan två i natt? Sov?
Vad ska du göra efter det här? Sovaaaaaaaa! mm
Är du kär? Nää i dont know.. nää..
Har du mer än 6 par skor? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0