18.56

Hej på er!
Gud vad jag är på dåligt humör idag känns det som? Hahah eller dåligt humör och dåligt humör.. konstigt humör? Fick lust att kasta mos på vem som helst idag på maten? Och det var inte ens mos till lunch? Ibland ville jag bara lägga mig ner på marken och se vilka som skulle kliva på mig... ?
Haha måste sluta spela angry birds innnan jag går och lägger mig alltså.. Inatt drömde jag om att jag sköt en fågel på LIDL så att hela affären rasade ihop..?
På tal om ingetting så längtar jag tills snön kommer! Då ska Elin och jag åka pulka i deras backe på gården. HAHA
Ni ska veta hur rolig den backen är alltså.. ;) Många blåmärken från den backen förra vintern.. ;D
Sen julen, jag älskar julen :D
Hmm.. undra vad man ska önska sig? Har ju nyss fyllt år.. menmen..
Aja imorgon ska jag iaf vara med Elin.. undra vad vi hittar på!
Nu ska jag göra nåt annat..typ sovaa? Nää.. fast joo.. fast nej..
Hahah tog inte tid att skriva det här inlägget alls.. nejnej!
Ser helt borta ut menmen..
Puss!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0