13, äntligen!

Hellu :) Idag blev jag 13.. äntligen :D
Har haft en underbar dag. :D
Hihi ska visa vad jag fått i present nu också :)
det här fick jag av mina bästavänner emmy maria och bea, bea hade tom gjort chokladbollar och tagit med sig saft, how sweet? ni ser vad det är va? nagellack, showergels, ansiktsmasker och en såndär badsak :) älskar er tjejor!
13 tidningsprenumation på FRIDA, örhängen och sen ett presentkort på att ta hål i örat,
singstar till wii på bilden ovanför den som är ovanför ;)
på den som är ovanför sminkborttagning, värmeskydd, minihårspray, torrschampoo :D

plattång, verkar asbra ;)
vitt+svart nagellack, vit och svart kajal och en rosa glittrigt nagellack :D
det var allt jag fick :D
är asnöjd med allting :D och jag tycker iaf att jag fick mycket :)
juste fick en mobil ocksåå.. eller ja min bror hade fått den för några veckor sen men ville inte ha den, så då fick jag den idag :D en xperia x8 svart :)
puss/A

Kommentarer
Postat av: ajlinda=)

hej fin blogg ni har och fina saker du fick på din födelsedag!! :) ;)

2011-10-13 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0