stääääädar fortfarande...

Hahha nej jag har inte städat hela natten... riktigt sååå stökigt är inte.. eller?
Juste det var skola idag också, försov mig, men det gick finfint ändå.. ;)
Har bakat chokladbollar idag också!
Juste.. en inte så kul sak hände idag också.. Vi hade mentorstid då vi skulle rösta fram en elevrådsreseprensant.. stavas det så? Gissa vem som blev?
Jag.. Alltså det var en två till, den ena blev skolif grej och den andra ville vara såndär reserv sak.. hahha jag bara satt där och var typ sur :( Alltså jag vill, fast ändå inte, jag missar ju typ 45 min varje vecka, hoppas jag kan ta igen det! Det som är bra är att i sitt CV när man ska söka sommarjobb så står det att man vart med, och då blir det typ lättare..?
Juste, skulle vissa sakerna från ellos, gör det senare!
Puss!
/A
Arkiiiv, orkar inte hämta minneskortet och sätta in bilder :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0