plugga,, igen..

blev inge plugg igår! orkade inte gå upp och hämta böckerna ur väskan..
Ajaaaaaaaa nu pluggar jag för fullt.. eller jag gör engelskan iaf :D
Tog en liten powernap för jag var så grymt trött, så jag kommer kunna gå och lägga mig senare, det behövs, jag kan inget på spanskan! tur att det är ganska lätt..
Ska duscha sen också..
Justeeeeeeee idag var det är typ kul dag i skolan, länge sen jag skrattade så mycket på SO:n, fick alldeles ont i magen..
jag älskar min klass, 7c i mitt ♥.
tänkte bjuda på lite mobil bilder, okej?
typ på nå grejer vi köpte till bio:n haha
spanskaaaa, inte jag som kladdat på bordet! btw.. jag vet att jag skriver snyggt.. hosthost
skulle stava till t-shirt..
hett..
ytterst vackert, om jag får säga det själv..
ah.. fin emmy ful jag.
kupolen med bästavän ♥ (elin)
mina och bästavän marias ♥ skort haha
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH jag och bästavän emmy innan matten ♥
avslutar med en bild på fuling her self..
hoppas ni gillade inlägget, vill ni ha fler mobil bilder? alltså det blir ju typ bilder från skolan och när jag är med kompisar och sånt stuffs.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0