Nytt! - Doftljus

Hej på er!
Somsagt har jag inte kunnat blogga fredag lördag, men nu så!
Igår var jag somsagt i Eskilstuna och hälsa på min bror och hans flickvän och deras dotter Cecilia, hon är så grymt gullig :')
Jag är alltså faster till henne, och även gudmor  :D
Hon fyller år sex dagar efter mig så då skulle vi ge henne lite presenter, och min bror som fyller i november :)
Sen fick även jag lite paket, eftersom jag också fyllt år :D
Den här hade Cecilia gjort åt mig, visst är den fin ( hon är fyra)
Sen fick jag två läppglans av de
Och ett presentkort på H&M :)
Sen åkte vi till ikea i västerås
Tre doftljus.
Kladdkaka , Karamel, Kanelbulle
Alltså mummaaa vad gott det luktar, helt sjukt!
Tyvärr finns det inte i Gävle, som är det närmaste Ikea.
Menmen..
27 november ska jag till Ikea, då ska jag köpa äpple, för jag har vanilj och de hära, och ibland vill man ha en lite syrligare doft :)
Ska börja använda det när det typ är mörkt ute när jag gör läxan, mys! :D
Puss
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0