HALT

shitas pomfritas va halt det var idag asså, pappa fick skjutsa mig, skulle ju dött annars!
Idag var det en helt vanlig skoldag, på något konstigt underligt sätt älskar jag måndagar, alltså typ jag vet inte, men för träffa alla kompisar och sånt ♥
och sen har vi så kort dag, börjar 9 och slutar halv tre, grymt!
imorgon är det dock min favorit dag, no ♥ jag äääääälskar no, sen matte, det är dock inte lika kul, menmen, sen maaaaaaaat ♥ hahha fast det är inte såååå god mat i skolan.. sen spanska ♥ spanska är grymt! sen engelska, inte kul men men... sen musik, hatar musik men imorgon ska vi typ kolla på film så it's okej.
okej det lät typ as tråkigt ju? men det är inte så tråkigt egentligen. :D
slutar iaf halv tre, sen ska Elin och jag till stan, typ julklappsshoppa.
Aja nu ska jag sluta babbla på, snart kommer första tips inlägget, läs inlägge under!
Puss!
/A
score till er som orkade läsa allt!

hahahaha bjuder, ser helt sjuk ut, vindögd och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0