glad cheey

hola amigos!
jag är grym på spanska, jag vet.
dagen har spenderats på stan med elin, hanna och deras mamma, trevlans!
det letade efter jacka men ingen jacka hittades :(
aja sen gick vi in och käka på american take away, heter det så?
mummmmmmaaaaa.
aja sen stack vi till ica supermarket, köpte candyy, sen hem!
skulle sova hos elin idag, men det blir inte så :/
ajaa, jag är glad ändå, för att jag vet äntligen hur jag ska ta när bilder på mina ögon! haha men alltså om jag ska göra en sminkning, är det ju bra om man kan ta kort?
sen vet jag även hur man får fokus när man filmar nu också, MYCKET BRA!
ska ge er ett exempel på en bild här;
självklart kan bilderna bli bättre, men eftersom det är kolsvart ute, så tycker jag den blev bra!
alltså om det är dagsljus ute kan man ju ta vid fönstret, då blir bilderna jättebra.
nu var jag inte så noggrann med fokuset men men!
vill ni veta hur jag gjorde?
det är jätteenkelt, ha en stark lampa på, ta ett papper och lägg över blixten på din kamera och ta kort, då blir det så där!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0