donkeeeeeeen

hellö everybody!
skoldagen igår var astråkig, seriöst, det gick jättesaktaaa
Aja,  överlevde iaf.
Sen efter så skulle vi åka till donkeeeeeen.
Det blev jag, emmy, anna, emma, erik, tobbe och samuel :)
wihooooooooooo jag kom ihåg alla!
sen så gick alla förutom emma, som skulle cykla och hämta anna, så de två cyklade..
Aja väl inne på donken var det skiitkul, jag hade asroligt iaf ;)
vi var där inne länge, sen gick vi ut i klätterställningen, där var vi inte lika länge
sen gick åkte typ everybody home, så då gick emmy och jag hem till mig också, hon typ somnade i min sääng..
sen åkte hon hem.
Det var allt gott folk, idag ska jag bakaaa skumtomte fudge.
Och troligen köpa nya skor, vi får se!
Puss
/A
arkiiiiiiiiiiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0