all i want for christmas

Min önskelista, inte klar men men ^^
Vaniljparfym från Alyssa Ashley, luktar sjuuuuuukt gott!
Alyssa Ashley Vanilla EdT
Mörkbrun hårfäääääärg
strumpor hahahah
Ny mascaraaaaa
den, min absoluta favorit!
typ pärlörhängen
nagellaaaaaaaaaack, önskar mig det jämt så  aa.
nailart nagellack, med tunn pensel ni vet.
ögonskuggspalett, från vivaladivaa
inte just den, men hitta ingen annan bild..
En vågtång
håret blir gryyyyyymt snyggt!
EN KATTUNGEEEEEEEEEEEE
den ska vara gråå, och korthårig, den ska jag döpa till elsa!
Seriöst, jaaaaaaag vill ha en kattunge :(
jag har två katter nu, de är världensbästa, men jag vill ha en katt ungeeeeeee!
ska börja blocka runt på blocket, hahahaah och försöka hitta någon..
och låter som jag vill ha en sak, men jag vill ha en katt. de är världenssötaste.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0