2011

snart är faktiskt det här året slut, och det har gått ruggigt fort!
sommarlovet, var faktiskt ganska tråkigt.. men men jag överlevde!
fast vissa stunder var helt underbara!
jag var verkligen jätteledsen när jag skulle splittras från min klass, alltså jag grät verkligen!
men nu.. nu förstår jag inte riktigt varför, ju visst, jag älskade verkligen den klassen, den var underbar!
man kunde verkligen vara sig själv, och jag hade spenderat halva min livstid med de, och sen skulle vi bara splittras, det kändes, lixom inte bra.
jag ville inte lämna den klassen.
sen orkade jag inte bry mig, klassen träffar jag ibland ändå lixom.
jag tycker verkligen om min klass som jag går i nu.
alltså alla är typ vän med alla och man skrattar typ hela tiden!
emma och anna är även två nya bra vänner som man fått, som man lixom är med hela tiden i skolan lixom
sen är resten av klassen också nya vänner!
7C ♥
alltså, 2011 har varit underbart, massa nya vänner!
jag tog med det jag tyckte var det viktigaste som hänt det har året, att lämna några man verkligen trivdes med, och sen att träffa några man verkligen trivdes med också!

Kommentarer
Postat av: ajlinda=)

saknar också klassen!

2011-11-27 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0