Wow, andra inlägget

Hejj alla söta !

Jag heter Hanna om ni inte visste de.. ^^
ooch jag är 12 år (fyller i sept).. och jag hatar att fylla typ sist. -.-
å mitt liv är att köö cross, o dampa med kompisar, sköjj. (;
ajaa.. de va tre meningar om meej. ;d

Idag har iallafall jag, alicia, linnea o elin varit på lugnet och badat.
när vi precis kom dit.. och vi hade typ bara hunnit doppat fötterna i vattnet innan de började åska och blixtra,
så de va bara att gå upp .. då gick vi in och duschade i varmt vatten ca 78 timmar.. ^^
jo.. å då va de typ några tyska killar som dampa ganska hårt eller hur man nu ska säga.. (a
mycket intressant att veta. :D
men sen när åskan äntligen hade slutat så gick vi ut och bada igen.
vi va där heelt ensamma.. i typ en halvtimme. (;
oo seen kom alla människor och förstörde allt..
orkar inte skriva nå mer nu.. (a)

här kommer en extremt oseriös bild på mig, alicia och elin.  mycket vacker.. *host*
här kommer en extremt oseriös bild på mig, alicia och elin.
mycket vacker.. *host*
/H

Jag måste bara säga varför jag skrattar på bilden och det är därför att Elin failar lite där..
det skulle stå Ove <3 så gjorde hon lite fel och OV <3 E betyder en annan sak som bara typ jag vissa vet om, haha.
/A
här kommer en extremt oseriös bild på mig, alicia och elin.
mycket vacker.. *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0