WIHO FÖRSTA INLÄGGET

Tjena mittbena!
Jag (Alicia) vet inte riktigt hur jag ska fortsätta nu, men jag försöker ;)
Jag kan väl typ börja med att skriva lite om mig och Hanna.
Vi kan väl börja om hur vi träffades?
Vi träffades på det stället där de flesta vännerna träffas varandra antar jag, alltså skolan..
Men första året i skolan (förskolan) så kan man ju inte precis påstå att Hanna och jag var vänner precis.
Vi bråkade mest hela tiden :p
Men i 1:an började vi vara mer och mer, så tillslut blev vi "bästisar", men inte bara vi 2 utan många andra också ;)
Men saker förändras och allt blir inte alltid som man trott, nejdå, men på HT 6:an (vi ska börja sjuan nu) så hade vi båda förändras så mycket, till 2 heeeeeeeelt olika personer, vi bråkade inte, nej nej inget sånt, men vi bara slutade vara.
Men på VT så kom vi väl båda på att vi två "behöver" varandra, eller ja, vi hittade tillbaka och börjadee vara igen ;)
Nu är allt som vanligt igen, även fast vi har heeeeelt olika smak på allt (elr ja inte precis allt) men typ kompisar och sånt, en del kompisar har vi ju gemensamt, men inte många ;)
Men under dessa 7 år som vi har kännt varandra så har somsagt mycket hänt, lite som en berg och dalbana ;)
Men vi vet att i slut ändan finns vi alltid där för varandra!
Okej detta blev väl inte bara om hur vi träffades hahaa
Nu hade jag tänkt  berätta lite om mig själv, så får Hanna berätta om sig själv sen ;)
Jag heter som sagt Alicia och år tolv år men fyller 13 den 12 oktober :)
Det jag tycker mest om att göra är att umgås med mina kompisar, baka och hålla på med smink, naglar och hår, så från min sida kommer ni få en massa skönhetsinlägg haha ;)
Jag driver även en egen sminkblogg som heter www.beautybyme.blogg.se ;)
Alltså jag vet inte vad jag ska skriva nu så jag lägger upp lite bilder, en bild säger mer än tusen ord ;)
wow lite gammal kanske ;)
hahaha det är inte sånna här hår inlägg ni kommer få
Det här är en vild på Elin och Mig
Elin är en av mina bästavänner och även Hannas tvillingssyter, haha kul va?
Nu ska ni skratta och lämna en kommentar och där ska det stå HAHAH VA KUL!
;)
och nej det är inte sånna här sminkinlägg ni kommer få heller!! hahah
Men det var allt från mig, Hanna får uppdatera er lite nu om sig själv och vad vi har gjort idag, alltså vi badade på lugnet men hon får berätta lite mer om det ;)
Juste imorgon åker jag till Eskilstuna och stannar där i några dagar, så det blir troligen ingen update från mig ;)
/A

Kommentarer
Postat av: emmy <33

men aliciaa.. hahah <3333

2011-07-13 @ 18:31:28
URL: http://emelieehammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0