Vi suger på att blogga | goda nyheter ;)

Tjenare!
Alltså uppdateringen har varit USEL, men jag (Alicia) har som sagt varit i E-tuna tills i måndags, och där hälsade jag på min bror och hans barn och fru, sen följde de med mig hem och sen i onsdags åkte vi till Furuvik, och så åkte de hem idag, satt jag har inte riktigt haft tid ;)
Och Hanna glömde berätta att hon skulle till Ö-vik i 2 veckor eftersom hennes pappa bor där -.-
Men hon är lite senil ^^
Hon kommer hem nästa söndag ;)
Saknar dig vännen <3

Men nu till nåt roligare haha.
Vet ni vart Hanna, Elin, jag plus våra familjer kanske ska?
Det får nu klura ut :D
Nej jag skojja ;)
Men inget är bestämmt, men det finns en liten chans att vi ska åka till Sthlm, sen tar vi färjan till åland sen så sover vi på båten ett dygn sen så går vi på grönan och sover på hotell.
Alltså OM det blir så, så blir jag så sjuuuuuuuukt glad :D
MEN INGET ÄR BESTÄMMT :(
MEN ALLA HÅLLER BÅDE TUMMAR OCH TÅR :D
Det var bara så att vi tänkte åka till grönan tillsammans, det tyckte våra föräldrar var en bra ide, sen kom mamma på iden med kryssning :D
Men jag uppdaterar er imorgon om hur det blir, pappa ska ringa Hannas mamma då ;)
Men vi hörs alltså imorgon gullungar
Pussen
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0