SUCK

Men åhh jag trodde att Hanna skulle skriva nå mer, tråkmåns hon är då?
Ja juste, jag glömde berätta en sak jag har 2 katter också, men jag orkar inte hitta nå bilder nu (:
Sen så tycker vi båda om att fota också, fast jag tror Hanna tycker bättre om att redigera bilder?
Men Hanna glömde (vi är så senila, båda två) att berätta det viktigaste av dagen.
Jag brände mig :( I molnen :(
Eller jag brände och brände, röd blev jag iaf, men det värsta var att det var molnigt ute ju :(
Hur lyckas jag bränna mig i moln?
Jaja mina kinder är röda så jag slippe blush alltså jag kan inte stava till rosh hahaha
Men det var bara det jag skulle säga.
Jag är snäll, jag bjuder på den ;)
Vrid på huvve ;)
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0