Maria dag

Hej på er!
Dagen igår med Viccah var jätterolig :D
Vi ska kanske gå på stan imorrn, awesome :D
Idag var jag hos Maria och badade och solade typ, jag lyckades bränna axlarna -.-, men men, ni skulle se min rand haha
Det var iaf jättekul, Maria är en av mina bästavänner, och vi har inte träffats på hela sommarlovet, så det var dags nu! haha
Alltså mina axlar gör ganska ont för den som ville veta och tycka synd om mig! haha nej skojja ;)
men nu ska jag typ fixa lite med mitt sminkbord, ni kanske för före och efterbild om nu är duktiga på att kommentera ;)
Pussen
/A



btw:Hasse och Elin kommer nog hem på lördag elr söndag, ÄNTLIGEN!

och min kompis emmy kommer det dröja ett tag innan jag kommerträffa henne  -.- :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0