födelsedagar! :D

tjollahopp!
kom ju på att det är 2 månader kvar tills hanna fyller år, haha okej, hon fyller år den 26 september, det är det 27 nu, eftersom klockan är över 12, men big deal?
vad önskar du dig hasse? (hasse är ett smeknamn som jag har gett hanna)
och elin (om du läser detta) så vad önskar du dig, eftersom ni fyller år på samma dag?
haha vill ni veta när jag fyller år, jo, 12 oktober... det är ju.... snart..
och jag är en som gör önskelista 2 månader i förväg... men hallå jag måste ju tänka, och de brukar ta ett tag...
så jag ska väl typ göra en "önskelista" alltså ja typ ja hahaa
men hanna (och elin) skriv gärna vad ni önskar er, hanna du kan ju ta det i ett inlägg?
juste, det får vi inte glömma, nästa söndag alltså den 7:de augusti, ska troligen hanna elin och jag till sågmyra och tälta,,, hehe.
men pussen
/A
kollade precis våran statestik, vårat rekord är 7....
nu är vi uppe i hela en person!!!
och den personen är jag...
hehe..

Kommentarer
Postat av: Izzabeeeell

hahahah , asso hanna typ bloggar inte så mycket ? :o

2011-07-28 @ 21:12:27
URL: http://izabellesund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0