stan med gaffe.

dingdingding, emmy hatar när jag säger så.

Idag var det skolaa, boring, nä.
Vi spelade lite teater eller vad man ska kalla det på svenskan, det var skoj! :D
Sen på SO:n fick vi kolla på film, Santa Claus heter den, fast på svenska typ Julen är här
Den var muy bien :D
Sen idrott, rätt tråkigt.
Sen stack Emelie och jag till stan, fick faktiskt alla julklappar.
Förutom till pappa, men jag vet vad jag ska köpa :D
Köpte faktiskt inget till mig själv, behövde faktiskt ingen ny tröja.
Så dingdingding :D
Aja puss!
/A

hahaha cute..

Kommentarer
Postat av: Vem...?

Hej finis! Tänkte bara påminna om att Iphone 4S tävlingen avslutas ikväll! :)

2011-12-17 @ 14:34:15
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0