moa och liza ♥

visste ni att jag har två katter?
det är världens bästa, så gosigaaaaaa.
båda katterna har kommit för att jag har tjatat till mig de, hihhi
Lizaa 
Liza är 4 år, hon föddes den 6 april 2007.
Hon är en norksskogskatt, och färgen eller vad man ska kalla det kallas sköldpadda. Hon är ju typ fläckig i brun, koppar, svart och vit. Hon är väldigt vacker, pampig. Hon har lite som en krage runt halsen.
Liza är världens gosigaste, hon buffar och puffar en i ansiktet hela tiden, hon är så mysig.
Hon är den snällaste som finns, alltså seriöst, hon har aldrig bitit mig, eller någon annan.
Hon är väldigt skicklig på att fånga flugor och möss..

Moa 
Moa är 2 år, född i slutet av april , 2009.
Moa är en blandning mellan bondkatt, birma och skogskatt.
Hon är jätteliten, det syns inte på bilderna, men hon är nästan som en kattunga
Moa är världens gulligaste, hon är väääääääldigt busig också.
Hon är ganska klumpig av sig, eller vad man ska säga, hon är riktigt duktig på att gömma sig!
Moa är så söt så man inte vet vad man ska göra, hon är också supersnäll och gosig.

Jag älskar verkligen mina katter sjukt mycket, de är de bästa, av de bästa 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0