livet är på topp!

jag vet inte riktigt varför, jag är bara så grymt glad idag!
jo visst, jag är grymt besviken på en person, men det är bara att igga h*n, hihihi så gott det går, den personen visar sig bara bli mer och mer töntig för varje dag!
men annars känns livet underbart!
juste, en liten fråga till er.
tycker ni om våran blogg? alltså för okej, det kanske inte låter mycket, men varje dag så har vi 20-30 läsare, och det gör mig glad!
så, för att ni söta läsare ska stanna kvar, är det nåt speciellt ni vill att vi ska blogga om?
t ex visa allt mitt smink, bilder på mitt rum mm, kom med förslag, skulle vara grymt kul!
nu ska jag duscha, ha det så bra sötisar!
/A
bara för att ni är så underbara så bjuder vi på den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa en smink video. om du får göra videos.

din kvällsrutin och dag,vad du använder för smink till skolan,vad du använder för schampo.

haha kommer inte på nått mer.. <3333

2011-12-06 @ 20:17:58
URL: http://viccahns.blogg.se/
Postat av: Anonym

hittade på ett ny....

vilka är dina 10bästa favorit plagg ;)

2011-12-06 @ 21:38:11
URL: http://viccahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0