kupoleeeeeeen

ojojoj här har det varit bra uppdatering..
haha nej men det har ju varit jul och sånt, sen har min bror och hans familj varit här.
men iaf så hade jag är en jättebra jul, orkar inte lägga upp bilder, men jag fick vågtång, tröja, klocka, parfym, 88 ögonskuggspalett, hörlurar, smink, massa smycken och mycket mycket mer.
idag gick jag på kupolen först med cristine (bror:s fru) sen åkte de hem, då gick jag med emmy!
fick med mig tre tröjor hem orka ta kort.
men det var iaf apakul att gå på kupolen, juste fick min klocka fixad också, den var för stor.
imorgon blir det stan med elin iaf, sen på fredag ska jag vara med emmy, tror jag?
ehm nu har jag ont i huvudet, och jag är sugen på godis.
men först måste jag hitta min  mobil..
puss!
/A
världens finaste.

Kommentarer
Postat av: anonymälsk.

Vilken push-up du har då ;s..

2011-12-29 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0