justeeeeee

skola ju visa mitt smink idag!
bara att sätta igång att ta bilder då!
juste, en kul grej som hände i skolan
några kompisar bytte julklappar, jag blev asnöjd över mina, tack världensbästa maria
aja hon fick iaf en earcuff av emmy, då skulle jag sätta dit den, då trök jag hon bara; aj, typ tysy.
då börja jag asgarva, det lät apakul, hon typ ryckte till och sa aj tyst.
jag garva så mycket att jag råka putta ner henne från stolen.
då sa hon; här sitter jag på golvet jag, då började jag garva så jag nästan börja gråta.
kommer sakna min klass under jullovet, haha.
ffick nagellack av henne , och nagelfilar, då började karl och tobbe fila naglarna och måla de också.
sen fick jag läppglans, så de sniffa läppglans också.
och en jättefin sminkväska.
nu ska jag ta bilder, puss!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0