hmm...

Om ni ville hjälpa mig nu skulle ni vara väldens bästa, det är ni ju redan, men iaf. ♥

Jo, jag skulle behöva lite tips vad man kan ha på sig på nyår, vad ska ni själva ha på er?
Mina nya skor är ett måste, men jag vet inte vad jag ska ha till!
Ska kolla lite på mellandagsrean sen, men om det inte finns kanske jag köper nåt från datorn, vi får se!
Men jag vet inte om jag ska ha klänning eller typ nån fin topp med jeans/tights/shorts (självklart med tights under då!)
Men ni skulle vara jättegulliga om ni kunde kommentera!
Puss på er gullungar!
/A
bild på världens underbaraste ♥ mår så dåligt när du mår dåligt, du som jämt är så glad! Du är den som alltid tröstar mig, nu är det min tur att vara där för dig.
som ni kanske förstår så bloggar nog inte Hanna på ett tag, men jag ska försöka blogga lite extra. Är det okej?
Puss och kram, en extra kram till dig Hanna, mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0