hmm

Haha har fått höra ibland att jag är bortskämd, fattar dock inte varför.
Det flesta saker köper jag för mina egna pengar, för hela barnbidraget så..
Tänkte iaf göra den häär listan:
Hur bortskämd är du?

Egen boxer []ska få snart hoppas jag!
Egen DVD [x]
Egen video []
... Egen data [x]
Bredband []vad är det?
Mobil [x]
Mp3 [x]
Ipod []
Eget rum [x]

Summa : 5

Större säng än vanligt [ ]
Studsmatta [x]
Pool [x]
Basketkorg []
Hockeyspel [x]
Cykel [x]
Pokerbord []
Pingisbord [x]
Bor i hus [x]
2 bilar i familjen [x]

Summa : 7

X-box 360 [ ]
Playstation 1 []
Playstation 2 []
Playstation 3 []
Nintedo DS []
Guitar Hero []
Singstar [x]
Moped []
Cross []
Fyrhjuling []
Wii[x]
Summa : 2

Mamma [x]
Pappa [x]
Bror [x]
Syster [x]halv
Farmor []
Farfar []
Mormor [x]
Morfar [x]

Summa : 6

Vart på skidsemester i Utlandet []
Vart på solsemester i Utlandet [x]
Vart i USA []
Vart i Storbrittanien [x]
Vart i Thailand []
Vart i Afrika [x]
Vart i Asien [x]
Vart i Italien []
Vart i Turkiet [x]
Vart i nått övrigt land i Europa [x]
Vart i Stockholm [x]
Vart i Göteborg [x]
Vart i Malmö []

Summa : 8

Har mer än 5 par skor [x]
Har mer än 5 byxor [x]
Har mer än 10 tröjor [x]
Har vart på konsert [x] ingen riktig men typ skolkonserter haha
Åkt båt [x]
Åkt flygplan [x]
Åkt tåg [x]
Åkt spårvagn [x]
Åkt tunnelbana [x]
Summa : 9

Har sovit på hotell [x]
Du har sovit i tält []
Du har sovit under bar himmel []
Du har sovit i Husvagn/Husbil []
Du har sovit med någon [x]
Du har tältat med dina kompisar []
Du har åkt buss själv []
Du har åkt vasaloppet []
Du har vunnit något [x]
Du har vart ute efter 02:00 [x]
Har ett eget husdjur [x]
Ditt rum är stort [x]
Du får nästan alltid pengar när du ber om det [x]
Din mobil har kamera [x]
Din mobil har mp3 [x]

Summa : 8

Ni har hemma:
fler än 10 kanaler [x]
Plattång [x]
Laptop [x]
Gitarr []
Elgitarr []
Piano [/]keyboard?
Trummor []
Flöjt [x]
Stereo [x]
Krustång[x]
Locktång [x]

Summa : 7,5

Du har en vän du kan lita på [x]
Ska snart på en konsert []
Du ska snart utomlands []
Du har allt man kan önska sig [x] alltsåå jag tycker jag har ett bra liv, och jag har alla saker jag vill ha typ, sååå..

Summa : 2

Totalt: 54,5 fick jag det till?
1-9 Har du inge eller? []
10-34 Du är ganska fattig []
35-51 Du är normal []
52-71 Sluta be om så mycket,du har ju redan allt! [x
72- Överdrivet, Bitch []
damp sak, den ljuger ju.
hahah
Imorgon blir det nog stan och fika med Elin och nån Emil tror jag hahaha!
Puss!
/A

jag älskar dig vännen, det är bara att kämpa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0