hm.

Hello darlings!

Idag var det typ ingen skoldag, först mentorstid 9, sen halv mattelektion, mat, halv svensklektion sen skulle vi gnata ner på stan och kolla på nån 5i12 antirasism typ.
sen tbx till skolan, ha bild i 20 min, sen engelska, sen slut!
chilldag:p
Har ni kollat på julkalendern föresten?
Om ni har gjort det, säg vad ni tycker om den!
Jag tycker att den är helt okej. Alltså den har ingen riktig handling..
Men det kommer väl!
Nu ska jag ha i bajsmedel (ricinolja, kallar det för bajsmedel, det är laxeringsmedel, som gör att man tömmer tarmarna= diarée hah)i håret, måla naglarna och kolla på ALBERT OCH HERBERT 

pusshejkyssentjej!
/A

den blåa asså, gud så snygg!





Kommentarer
Postat av: DragoonFly@soclog

Kanon! Kul att d vill vara med i tävlingen och lycka till! Du har nr 71

2011-12-05 @ 18:37:02
URL: http://DragoonFly.soclog.se
Postat av: Anonym

Japp jag kollar på julkalender!

Tycker också att det är okej... lite konstig men det kommer...

2011-12-06 @ 19:44:11
URL: http://viccahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0