happyhappyhappy

nu är jag nåt så sjukt glad!
allt är perfekt!
älskar när livet leker.
förutom att jag har kramp. i benet.
aja som sagt så sov jag hos elin igår, super kul!
Hanna var också med, såklart ;)
Juste, tror hon börjar blogga snart, eller alltså hon har ingen bra dator att blogga på, men what ever.
snart är det julafton, längtar sjukt mycket!
idag ska jag bara ta det lungt, kanske städa i mitt rum.
juste, kommer inte bli någon bloggning under jul, men det kanske ni förstår.
nån dag blir det även mellandagsrea shopping i borlänge, med bästavän elin, grymt!
emmy och jag ska också gå på stan nån dag, vi måste köpa kläder inför nyår, som firas med bästa.
och sen men världensmestsakande, emmaa och anna.
juste, min bror från eskilstuna kommer också, och världensbästaunge, cecilia.
längtaaaaaaaaaaaar.!
nu ska jag äta nåt, tror jag!
Puss!
/A
bara för att hon är finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0