det visste ni kanske inte om mig;

jag hatar när folk förändras, alltså i sättet, typ bitchigare.
jag går helst inte ut utan mascara och foundation.
jag har en hemlighet som är så hemsk, att jag själv försöker glömma bort den.
jag är jätteintresserad av smink.
jag umgås mest med elin, emelie, hanna och maria, de är mina bästavänner, och har varit de i snart 10 år, jag lämnar de aldrig.
jag älskar blått. marinblå är en ny favoritfärg.
jag börjar gråta väldigt lätt.
jag har svårt att önska mig saker.
jag hatar när någon förstör min dag.
jag älskar att gå runti affärer.
jag tror jag är beroende av choklad.
jag går i världens bästa klass.
jag är inte nöjd med mig själv, det ända som jag tycker är helt okej,  är mina ögon
jag är rätt glömsk, ibland.
det värsta som finns, är att städa.
jag har två katter.
jag vet inte vad jag ska skriva mer.

hehe där fick ni lite fakta om mig..
puss!
/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0