2011

Har du träffat några nya personer?
Massamassamassa, började ju i en ny klass, sen massa andra också

 

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?

Jaa?

 

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?

Jaa, typ ta vara på dagarna bättre..?

 

Det bästa du har gjort i år?

Gröna Lund med bästa, träffat nya klassen, leksand sommarland med elin

Ditt största misstag

På våren, i maj, då gjorde jag ett stort misstag, vill spola tillbaka tiden och göra om allt.

Hur har du firat/firar jul i år?

Familj, sen släkten

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

6/8 gröna lund, 26 maj, då vi träffade klassen första gången, 10 juni, skolavslutning, 22 augusti, började skolan..

 

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?

Fest hos Mange HAHAHAHHHAH

Vad önskar du att du hade gjort mer?

Badat, solat.

 

Vad är det pinsammaste du gjort i år?

Skämmer ut mig varje dag, så jag vet faktiskt inte

Blev du kär under 2011?
Ja..

Har du legat på sjukhus under 2011?

Nej!

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?

Skadat mig, typ bränt mig? Ah.

 

Vem fick dig att må bra?

Klassen haha, Elin, Hanna, Emmy, Maria, Emma,Anna och Hanna

 

Vad ska du göra nu på jullovet?

Vara med kompisar, vänta på snön

 

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?

Alltså, jag har sjuuuuuuuuukt roligt iår, iaf det senaste halvåret, men jag har även varit sjukt depp, så både och
Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Nej , eller jo, klara ut ett  spel, det är tusen levlar, har bara 200 kvar : Dladdade ner det för några månader sedan.
Har du några nyårslöften iår? Vad?

Nepp

 

Vad ser du fram emot 2012?

SOMMAREN! kanske drar till grönan med hanna och elin igen! wiho!

Sen kanske vi drar utomlands.

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0