Shopping

Hello!
Kom hem från Sthlm för några timmar sen, gröna lund var så grymt kul!
Hanna och jag skriver om det när vi är med varandra tycker jag ;)
Hihi nu gick proppen haha tur att jag har en bärbar dator då :D
Tänkte visa vad jag köpte på båten och i Stockholm, inget mycket alls, jag var inte speciellt shopping sugen, elr jo lite kanske haha
En typ stickad tröja,, man ser inte hur den ser ut på bilden alls, menmen..
Den kosta iaf 79 kr på Åhlens City.
Kan ju passa på att tipsa om att Åhlens City har ju en massa saker, men jag syftade på typ Eco Tools och sånna där nagellacksklister märken som Eleven.se har fått in ;)
3 nagellack från Depend, ta tre betala för två alltså 50 kr, Åhlens City, jag orkar inte gå upp och kolla vilka färger det är hihi.
Coca Cola Lipsmaker, mumma ;) 59 kr Kappahl
Leggings kappahl 40 kr :)
Det var allt jag köpte i Sthlm, nu blir det vad jag köpte på båten! :D
Läppbalsam från The Body Shop 54 kr, mycket billigare än på riktiga the body shop?
1 kg choklad, gud vad de är goda mummaa <3 <3 <3
54 kr kanske haha ;)
Sen köpte pappa 2 travelpack med bilar till mig, men jag orkar inte ta kort på det <3
Pussen
/A

Kommentarer
Postat av: ajlinda

åå jag vill också ha choklad mums!! <3

2011-08-12 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0