shopping

nu bloggar jag för emmy ville det, haha.
Jag var på stan med elin idag, och med emmy i fredags, tänkte visa vad jag köpte.
en penna, kolla nästa bild för att se vad som hände när man skriver..
lyseeeer , wowwwww nej jag skojja bara...
ett pennfodral :D
ett till, men det kosta bara 5 kr satt ;)
matt toplack från isadora, var på rea :D
örhängen :)
sen köpte jag en bh också men den har jag på mig satt..
sen för några veckor sen köpte jag skor, men de är ju smutsiga nu så det är ingen ide att ta kort, en skjorta, ett par jeans och en ny dator, men alltså jeansen och skjortan ska jag antagligen ha på mig i morgon så att ni kan få en outfit bild :)
juste sen köpte jag en linjal också... men om ni inte vet hur en genomskinlig linjal ser ut så har ni inte sett mycket..
pussen

Kommentarer
Postat av: 'Emmybabe' :D

yees :D fast jag menar på din egen blogg ;P<3

2011-08-21 @ 19:49:56
URL: http://emelieehammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0