Nytt! - Mascara

Idag skjutsade pappa ner mig på stan så jag kunde köpa den här mascaran som jag har velat ha länge nuuu, och den var på extra pris på hm, så då kunde jag passa på.
Oj vad dålig bild..
Den är från Maybelline,, ni ser typ vad den heter..?
Den är svart, inte brun :)
Jag tror nog alla vet vad det är för mascara?
Det finns ju 2 andra i samma grej, alltså som förpackningen ser lika ut på..
den, alltså när jag menar att det typ ser lika ut fattar ni vad jag menar va?
Sen även
Maybelline One By One Mascara
Den, fast den har en gummiborste, som typ ser lite konstig ut..
Ja alla det tär tre Står det ju Volum Express på, satt det är väl från samma grejsemojj :)
Men jag har prövat min mammas såndär lila, och jag kan inte säga annat att det är min favorit mascara, jag älskar den :D
Alltså jag vet inte varför, men jag har typ nåt emot den där röda mascaran, jag tycker att borsten ser så konstig ut..
Aja, jag kan väl skriva en resension på den sen kanske?
Puss
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0