Hmmm..

Hej på er!
Det är så att jag brukade färga håret i typ våras, till en mörkbrunfärg, sen kollar jag på lite bilder, jag vill verkligen inte färga tillbaka, inte för jag tyckte att det var fult, men jag tycker om min hårfärg, sen så blir mitt hår sååå torrt efter toningar.. :(
men vad tycker ni? mörkbrunt / den typ ljusbruna med oranga toner
det här var typ i maj, dock var det inte som möörkats dåå, men men..
den här har jag nu, det är helt min "egen" färg, dock kanske det är pyttelite solblekt?
Aja, det är den färgen iaf
Såååå vad tycker ni?? den första eller andra?
Själv tycker jag nog den andra.. men jag är inte riktigt säker , kommer säkert färga håret snart, bara för att, men jag vill egentligen inte.. hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0