GRYM HELG!

Tjaa!
Ja som ni kan läsa under så sov jag över hos hanna igår, vilket var väldigt roligt!
Elin var ju också med, och Adam (elins kille för den som ville veta. )
Fast alltså, igår var jag med Elin och Adam på stan, skojskoj.
Sen så åkte vi till Elin, sen var vi där sen så kom Hanna hem från crossen, sen bestämdes det att jag skulle sova där^^
Adam sov också där, fast det var redan bestämt i förväg.
Men sen så åkte Hanna och jag hem till mig och hämta grejjer.
Sen cykla vi tillbaka till Hanna, sen var alla ute och typ gick runt, tog lite bilder också, men de för komma i ett annat inlägg.. :D
Ehmm, sen hade Hanna glömt sin mobil, så hon och jag åkte tillbaka till mig och hämta den.
Sen var vi inne och typ satt vid datorn och lite sånt skoj ;)
Sen idag kom Marcus (Hannas kille) hit, och Marcus och Adams kompis.. Linus tror jag han hette?
Alltså Adam och Marcus är kompisar.
Men jag orkar inte berätta om det, det får Hanna göra!
Hejsvejjs!
/A
Repriis, och nåt så grymt gammal, typ ett år? haha, jaa "jätte"gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0