Dageeen :D

Helluuu!
Dagen idag har vääl varit bra :)
Har inte gjort nåt speciellt, har väl äntligen börjat fatta SO,, väldigt bra väldigt bra :)
Sen till idrotten så hade jag en liten "hur man byter kläder skola", haha den gick inte så bra, hanna och emmy som var mina elever, fick IG båda tvåå.. :( meen de söööög ju på att vara elever... lyssnade ju inte.. :(
Idrotten var ganska skoj, vi kördee ryskbrännboll, och mitt lag vann ju SÅKLART, för jag var ju med.. <-- det kallas ironi, hade inte jag varit hade laget säkert vunnit med typ jättemycket ;)
Sen åkte jag typ till stan, köpte en mascara, kommer i ett annat inlägg :)
Pussen :D
/A
Typ vacker..? FRÖKEN UNIVERSUM NÄSTA LIXOOM?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0