Dageeeeeeeens :D

Tjeeeeeenare!
Dagen har varit helt gryyyyyyyym om man säger så :D
Alltså förutom att Hasse Brasse var lite ledsen för en sak... sen tappade hon bort sina nycklar... "//
Men jag vet inte hur det gick med det,,, vi går nämligen inte i samma klass, hon  går i 7 d och jag 7c..
men vi gick i samma på tegelbruket, men inte nu på brits.. ;/
ajaa, vi träffas ju iaf.
Men jag ska berätta om dagen i ett annat inlägg, men här är iaf dagens outfit;
Typ maskaraa, vitkajal i vattenlinjen(ovanför undrefransraden)
Typ jättelite foundation och liiiitepuder satt man inte typ glänser?
Ögonskugga skippar jag helst..
Fins sstädat och sånt tycker jag  :D
Tröja - BIKBOK
Linne under- Stadium
Byxor- Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0