Britsbragden.. :)

Tjenare på er! :D
dagen idag har vart helt okej :)
Vi hade bara 2 lektioner, matte och no,typ mina favorit ämnen eftersom vi har en bra lärare i det, det har vi väl i det andra ämnerna också, men jag tycker lixom att matte och no blir mycket roligare med honom :)
Aja, sen hade vi typ rast och lunch.
Sen cyklade vi upp till lugnet för att simma britsbragden(britsbragden är frivilligt som man typ gör om man vill, och man får bättre betyg i idrott tror jag också?). Vi skulle iaf simma 1000 meter, hahah det var rätt jobbigt tyckte jag, eller iaf det första 100 metrarna, sen var det lugnt, sen vid 500 meter till typ 700 meter var det drygt, sen hitta man sin takt och då gick det bra igen ;)
Men somsagt är britsbragden frivilligt, men det flesta från min klass gjorde det! :D
Det var faktisk liiiite roligt samtidigt :P
Men när man kom kändes det som man typ flöög, alltså har ni gjort det där när man ska stå i en dörrkarm eller vad det heter, och sen ska man trycka armarna så hört man kan ett tag men sidorna, sen ska ma lixom alltså jaa gå ut från dörkarmen och sen flyger armarna upp, det kändes typ så, fast för hela kroppen :p
Haha, men ja sen har jag inte gjort så mycker mer idag, imorrn kanske jag ska ner på stan och köpa en mascara som jag har velat ha i typ 4 månader nu?
Aja vi får se om jag får med mig pappa för att springa in en snabbis. :D
Men nu måste jag göra en massa miljontals läxor -.-
Nej men typ 3 läxor, eller typ 2 riktiga, sen vill jag läsa på lite extra på SO, för jag fattar inte ett dugg!
Pussen!
/A
BJUDER PÅ DEN DÄRA ASFULABILDEN!!
Btw, kan inte ta dagens outfit bild, eftersom jag satte på mig en annan tröjja efter simingen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du kär i nån just nu??

2011-09-01 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0